دانلود موزیک لایت و بی کلام

دانلود آهنگ جدید،دانلود موسیقی متن،دانلود آهنگ بی کلام،ساندترک،

دانلود موزیک لایت و بی کلام

دانلود آهنگ جدید،دانلود موسیقی متن،دانلود آهنگ بی کلام،ساندترک،

دانلود آهنگ جدید،دانلود موسیقی متن،دانلود آهنگ بی کلام،ساندترک،دانلود آهنگ بازی،دانلود آهنگ فیلم،دانلود موسیقی بازی،light music،دانلود موژیک،دانلود موزک،دانلود آهنک،آهنگ قیلم،دانلود

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام عاشق

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۸ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام عاشق

Pouya Bayati - Ashegh


دانلود آهنگ با کیفیت 320


دانلود آهنگ با کیفیت 128


دانلود آهنگ عاشق پویا بیاتی


میبینی من دارم میمیرم اما به روت هم نمیاری

من تو قلبم عشقو احساسه تو قلب سنگت چی داری

میبینم دنیامو بعد از تو بعد از تو اصلا دنیایی نیست

چی شد که فهمیدی واسه من تو قلب بی رحمت جایی نیست


با اینکه دلت سنگه ولی بی تو مگه میشه

با اینکه دلم تنگه ولی حقشه ابری شه

برگشتن تو مثل آبی روی آتیشه برگشتن تو رویامه

با اینکه میدونی میمیرم اما بازم میری

میری دم رفتن نفسای منو میگیری


حتی ندارن اشکای من روی تو تاثیری این بخت دل تنهامه

عاشق یعنی من که بی تو قلب حساسم میمیره

یعنی من که دلم پیش چشمای تو گیره

وقتی که عکساتو میبینم نفسم میره


عاشق یعنی من که با هر آهنگی یادت میوفتم

یعنی من که درگیرم با این حال آشفتم

گفته بودم یک روزی تو میری دیدی گفتم

با اینکه دلت سنگه ولی بی تو مگه میشه

با اینکه دلم تنگه ولی حقشه ابری شه


برگشتن تو مثل آبی روی آتیشه برگشتن تو رویامه

با اینکه میدونی میمیرم اما بازم میری

میری دم رفتن نفسای منو میگیری

حتی ندارن اشکای من روی تو تاثیری این بخت دل تنها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی